Başiskele Belediyesi tarafından çağrı merkezi çözüm masasını geliştirme projesi kapsamında "Başiskele Toplumsal İletişim Merkezi" (BAŞTİM) kuruldu.
BAŞTİM projesi sayesinde vatandaşların talep, öneri ve istekleri alınarak ilgili birimlere aktarılacak.
Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz, BAŞTİM projesiyle ilgili yaptığı açıklamada, projenin amacının talep, öneri ve şikayetleri alarak, vatandaşın memnuniyetini sürekli kılmak olduğunu söyledi.
Türkiye'de benzer uygulamaların olduğunu ancak Kocaeli'de bu uygulamayı ilk defa kendilerinin hayata geçirdiğini aktaran Ayaz, "Başiskele'nin emri başımızın üstüne vatandaşımızın talep, istek ve önerileri bizler için çok önemli. 2009 yılında yola çıktığımız 'Başiskele'nin Emrindeyiz Çağrı Merkezi ve Çözüm Masası' hizmetimizi geliştirdik." diye konuştu.
Ayaz, konuşmasının ardından basın mensuplarına çağrı merkezini gezdirdi.