“ Müşteri planlı alışverişten uzaklaşmakta“

- Akademetre Research Company Yönetim Kurulu Başkanı Zeytin: - "AVM'lerin alışkanlıklar üzerinde yarattığı en önemli değişiklik, alışverişi planlı olmaktan uzaklaştırıp spontane hale getirmek. Müşteri artık planlı alışverişten uzaklaşmakta" - "AVM ziyaretçileri ayda ortalama 2,7 kez yani 10 günde bir toplu gıda alışverişi yapıyor, bu oran gittikçe düşüyor" - TeknoSA Genel Müdürü Gürcan: - "Bugün 9 milyar dolarlık bir e-ticaret var ve bunun 4,5-5 milyar doları perakende. Müşterilerin 76'sı TeknoSA'ya gelmeden önce e-ticarete bakıyorlar, dolayısıyla mağazaların eskisi gibi 4 bin 5 bin metrekare olmasına gerek kalmadı"

banner96
12 Nisan 2017 Çarşamba 14:39
“ Müşteri planlı alışverişten uzaklaşmakta“
banner22

banner44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner52

banner94