İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı tarafından Toplu Taşıma Dairesi ve UlaşımPark A.Ş bünyesinde görev yapan 150 şoföre Etkili İletişim Becerileri, Öfke Kontrolü ve Stres yönetimi semineri verildi. Türkiye Belediyeler Birliği’nin desteği ile düzenlenen seminerde Dr. Mustafa Öztürk, sürücü personellere halkla ilişkiler, grup ekip yönetimi, motivasyon ve meslek etiği konularında eğitim verdi. The Ness Otel’de 2 günlük programla gerçekleşen eğitim, otobüs şoförlerinin yaşadıklarından kesitlerin gösterildiği, slaytlarla ve video gösterimleriyle devam etti. Sunumlarla desteklenen eğitim seminerinde Dr. Mustafa Öztürk tarafından, konuşmaya ilişkin ilginç ve pratik taktikler verildi. Seminerde sürücü personele hitap eden Dr. Mustafa Öztürk; “ İletişim, canlılar arasında yapılan duygu, düşünce, bilgi ve davranış paylaşımlarıdır. Etkili iletişim kurma ihtiyacı çağımızın en temel ihtiyaçlarından biri haline gelmiştir. Gülümseyin. Otobüse binen yolcuyu nasıl karşılarsanız öyle tepki alırsınız. Yolcu araca bindiğinde asık suratlı da olabilir ama siz günaydın, iyi günler, iyi akşamlar dediğinizde azıcık da olsa yumuşayacaktır. Bu davranışınız, onun da diğer insanlara güler yüzlü davranmasıyla devam edecektir” dedi. Eğitim seminerleri diğer sürücü personel için de devam edecek. 5 etapta gerçekleştirilecek eğitimlerin sonunda toplamda 750 sürücüye eğitim verilecek.